Re: Wybór plyty pod AMD x2

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Fri 11 Aug 2006 - 20:14:06 MET DST

Maniu <maxim@usuntocozamalpa.icpnet.pl> wrote:

> Fakt. Rozne sklepy tak robia i pozniej bez namyslu sie pisze cos co sie
> utrwalilo ;)

            LOL, przypomnialy mi sie scenka sprzed ~3 lat gdy chcialem kupic
kolejny modul SDR [SDRAM DIMM]. Na pytanie w sklepie o SDRy zdziwienie
sprzedawcy i odpowiedz ze nie maja, bo sa tylko DIMMy i DDRy. Na rzucona
luzno uwage ze przeciez popularny DDR SDRAM to tez DIMM sprzedawca sie
zbulwersowal ze sie nie znam. Na dalsza lekka kpine z mojej strony i prosbe
o podanie podstawy tych "rewelacji" odpowiedzial niewzruszony ze "tak jest
napisane w cenniku hurtowni a tam wiedza najlepiej". Boszzz, skad sklepy
biora takich specow? Przeciez jakby expierd jeden z drugim czytywal
chociazby nie przymierzajac "Komputer Swiat" to takich bzdur nie powinien
plesc. Jak widac w czesci sklepow wszystko jedno czy handluje sie
elektronika czy pietruszka - mozna byc calkowitym ignorantem, wazne tylko
by farmazony wyglaszac z pewna mina [niedawno znowu slyszalem "ze kaszostki
nie potrafia poprawnie mnozyc liczb ujemnych w odroznieniu od PIII".]

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl