Re: [OLDIMERS] EPOX KP6-FX2 i duzy hd

Autor: Rycho <rycholek_at_wp.tylko.bez.spamu.pl>
Data: Fri 11 Aug 2006 - 16:29:11 MET DST

On Fri, 11 Aug 2006 11:17:24 +0200, ZZ <someone@indigo.ie> wrote:

> potrzebuje zapiac duzy 100 gigowy dysk ATA do zabytkowej
> plyty Epox KP6-FX2 (podobno to samo co KP6-FX)
> niestety plyta jest tak stara ze dysku nie potrafi obsluzyc
> BIOS go inicjuje bez problemu, ale dochodzi co okienka
> z zestawieniem sprzetu i staje - domyslam sie ze z powodu
> wielkosci dysku - na samym dysku jest zworka do ustawienia
> wiekosci 32 GB ale nie o to chodzi....
> machnal bym na to reka ale mam sentyment do firmy EPOX
> z powodu plyty KP6-BS ktora swojego czasu byla dla mnie
> niezlym poligonem doswiadczalnym - nie potrafie jednak dotrzec
> [...]

Manual:
http://www-old.epox.nl/manuals/kp6fx2.pdf

bios: ( FX )
http://www-old.epox.nl/english/support/bios/socket.php?id=2

Ze strony http://www.rom.by/ ściągnąc bios patchera 4.23 oraz
cbrom.exe,lha.exe,reall.cod;
rozpakować wszystko do jednego katalogu razem z biosem( fx100397.bin);
uruchomic: bp4_23.exe fx100397.bin
przeflashować płyte zmodyfikowanym biosem i może odpali :)

Pozdro..
   Rycho