Grafika Leadtek vs Club 3D

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Fri 11 Aug 2006 - 16:07:26 MET DST

Ostatnimi czasy pytalem o zmiane grafiki (watek z 28.07.2006 godz 14.35)
ale obecnie mam lepsze mozliwosci finansowe i stac mnie na GF7800GS na
DDR3 256/256. W zwiazku z tym mam pytanie - poniewaz na taka grafe:

http://www.leadtek.com.tw/eng/3d_graphic/overview.asp?lineid=1&pronameid=249

czekam juz od tygodnia i nadal jej nie ma, zaczalem rozwazac zakup takiej:

http://www.club-3d.com/productshow_vga.php?ordercode=CGN-GS786&show=&filter=&selection=&p=1_full&l=en

ktora bylaby "od reki". Czy karta Club 3D bedzie w jakis sposob gorsza
od Leadtek'a? Z opisu parametrow to dla mnie wynika, ze to zdaje sie ta
sama karta z innymi nalepkami poprostu ale prosze o sugestie (chce
uspokoic sumienie) ;)

Pzdr, OMSON

--
Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
ma" - jest!