Re: AMI potrzebna pomoc ;)

Autor: torciq <problemoo_at_neostrada.pl>
Data: Fri 11 Aug 2006 - 13:47:38 MET DST

> Wygląda na to, że BIOS próbuje uruchomić system przez kartę sieciową.

Tez mi na to wyglada tylko ze na mojej plycie nie ma zintegrowanej karty
sieciowej, jest na plycie z koncowka CL a moja ma koncowke C
natomiast bios jest do obu taki sam wiec wgralem najnowszy, rev al 2.3.

> Nie miałem nigdy takiej płyty, więc strzelam: jeśli karta sieciowa jest
> gdzieś na liście skąd ma być ładowany system, to usunąć ją.

Tzn, jakiej liscie? i gdzie ona moze byc? :)

 A tak w
> ogóle to czy _MUSISZ_ nacisnąć Shift+F10, bez tego nie pójdzie dalej?

gdy nie nacisne to wraca do menu w ktorym sa 2 opcje do wyboru:
1 run setup cmos
2 run deflaut cmos (mniej wiecej)
i gdy wybieram 2 to startuje XP bez problemu.Gdy wybiore 1 i ustawie boot
device na HD to i tak po restarcie w biosie nic nie jest zapisane i 1
bootdevice jest dyskietka.Jakby nie pamietal tego co zapisuje.