Re: AMI potrzebna pomoc ;)

Autor: |\\/|arci|\\| <em.en_at_g.a.z.e.t.a.pl>
Data: Fri 11 Aug 2006 - 13:28:13 MET DST

torciq napisał(a):

> Po wsisnieciu Shift+F10 na ekranie pojawia sie menu: Realtek Bootstrap
> Selection Menu
> Domyslnie jest ustawione 1 czyli - disable
> Co zrobic zeby sie tego pozbyc i aby system ładował sie z dysku.Dodam ze w
> Biosie jest HD ustawiony na 1 pozycji.

Wygląda na to, że BIOS próbuje uruchomić system przez kartę sieciową.

Nie miałem nigdy takiej płyty, więc strzelam: jeśli karta sieciowa jest
gdzieś na liście skąd ma być ładowany system, to usunąć ją. A tak w
ogóle to czy _MUSISZ_ nacisnąć Shift+F10, bez tego nie pójdzie dalej?

--
|\/|arci|\|                      e|\/|.e|\| gazeta.pl
Uwaga na dodatkowe kropki w adresie e-mail w naglowku