Re: PC Format i wielki test nagrywarek ;)

Autor: miab <miwa14_at_wp.pl>
Data: Fri 11 Aug 2006 - 11:35:17 MET DST

Vituniu wrote:
> W ostatnich dniach pojawily sie tu dwa ciekawe watki.
>
> Jeden dotyczyl jakosci dzisiejszej prasy traktujacej o komputerach,
> drugi zas - wyboru nagrywarki oraz testu tychze zamieszczonego w
> najnowszym (9/2006) numerze PC Format.
>
> Zaintrygowany wynikami tego testu (miejsce pierwsze LG, dugie Samsung,
> za to Pioneer i Nec pod koniec stawki) wydalem 5,50 na magazyn i pare
> groszy na popcorn z cola.
>
> Wstep, zeby nie zameczac:
>
> 3/4 pierwszej strony testu zajmuje piekna fotka plytek oraz tytul,
> reszta to wstepniak rozwodniony jak wiezienna kartoflanka. Zadnych
> [...]

To ja dorzuce jeszcze ranking z bardzo podobnego zestwu nagrywarek z
 Komputer Świat 16/2006.
1. Samsung SH-S182
2. Plextor PX-760A
3. LG GSA-H10N
4. Asus DRW-1608P3S
5. Pioneer DRV-111D
6. Lite-On SHM-165P6S
7. BenQ DW-1655
8. NEC ND-4571A
9. LG GSA-H20L
10. Plextor PX-750A

Zgroza ;o) za nic szacunku dla legend i mitów.

miab