Re: 4,6V w gałęzi 5V

Autor: Remek <wiasmed_at_neostrada.pl>
Data: Fri 11 Aug 2006 - 09:18:54 MET DST

> To dużo :)

Faktycznie. Mimo, że 0,2V wydaje się małą wartością,
to jednak w tym przypadku rzeczywiście ma znaczenie,
co zresztą potwierdzają zmiany w zachowaniu PC'ta.
Przy okazji chyba znalazłem przyczynę dziwnego zjawiska
utrudniającego mi korzystanie z komputera. Próba odczytu/
zapisu dyskietki czasami skutkuje zwisem i za chwilę zaświeca
się diodka HDD. Jeśli natychmiast nie zresetuję twardo sprzętu
będę miał uszkodzony system. Poszukiwałem bezskutecznie na grupach
odpowiedzi - sprzęt, czy wirus od 1,5 roku. Ostatnio już nie dało się
pracować z dyskietką. Objawy ustąpiły po wymontowaniu dwóch kart.
Wnioskuję (na 95%), że przyczyną jest zasilacz. Piszę o tym
ponieważ widziałem wiele pytań o przyczynę takich objawów w
podobnej konfiguracji sprzętowo - programowej jak moja, ale
nie widziałem odpowiedzi, więc może się komuś przyda.

Zasilacz to:

megabajt model: MGB-350ATXP4

Pozdrawiam

--