Re: "Jednorazowy" modem Pentagram (długie)

Autor: rageofhonor <bloodsport_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 11 Aug 2006 - 00:48:21 MET DST

Użytkownik "to_wytnij" <""mm-kk(to_wytnij)\"@(to_wytnij)o2.pl"> napisał w
wiadomości news:ebfiau$lfm$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Na poczatek - wiem, ze na pierwszy rzut oka moze to wygladac jak temat
> na inną grupe, ale tak naprawde problem jest bardziej zlozony, niz sie
> wydaje, i grupa hardware'owa jest chyba jak najbardziej na miejscu.
>
> Otoz jestem tym nieszczesnikiem ;) iz lacze sie z internetem za pomoca
> zwyklego, analogowego modemu Pentagram Dark 56l V92 (ale nie wiem, czy
> korzysta on z V92, czy jeszcze moze V90). Modemik ma już prawie
> trzy lata i do marca sprawowal sie bez zarzutu (jak na modem
> oczywiscie;) W marcu bylem zmuszony wymienić BIOS na plycie glownej
> [...]
Nie wiem jak często i jak długo korzystasz z internetu. Ale ja też kidyś
miałem analoga i przy normalnym urzytkowaniu nawet nie długim miałem
strasznie wysokie rachunki telefoniczne ok 300, 600 PLN miesięcznie. Nie
miałem dailerów. Mimo tego rachunki były wysokie.

Postaraj się lepiej o stałe łącze. Masz stały dostęp do internetu, nie
musisz się obawiać dailerów i masz wspaniałą szybkość.

Najlepiej w Aster bo nie mają limitów. A w nocy od 2 do 10 ściąganie jest 2
razy szybsze.