"Jednorazowy" modem Pentagram (długie)

Autor: to_wytnij <_at_(to_wytnij)o2.pl>
Data: Thu 10 Aug 2006 - 17:05:02 MET DST

Na poczatek - wiem, ze na pierwszy rzut oka moze to wygladac jak temat
na inną grupe, ale tak naprawde problem jest bardziej zlozony, niz sie
wydaje, i grupa hardware'owa jest chyba jak najbardziej na miejscu.

Otoz jestem tym nieszczesnikiem ;) iz lacze sie z internetem za pomoca
zwyklego, analogowego modemu Pentagram Dark 56l V92 (ale nie wiem, czy
korzysta on z V92, czy jeszcze moze V90). Modemik ma już prawie
trzy lata i do marca sprawowal sie bez zarzutu (jak na modem
oczywiscie;) W marcu bylem zmuszony wymienić BIOS na plycie glownej
(powrot do starego ze wzgledu na wymagania pozostalego sprzetu nie
wchodzi w gre) na nowy i wtedy zaczely sie problemy (plyta to MSI 865PE
NEO2S). Modem stal sie "jednorazowy". Po rozlaczeniu polaczenia nie dalo
sie juz ponownie polaczyc, a proba polaczenia konczyla sie komunikatem o
bledzie 633 - "Modem (lub inne urzadzenie laczace) jest juz w uzyciu lub
ma niepoprawna konfiguracje". Dopiero po zrestartowaniu systemu udawalo
się polaczyc.

Zaczalem grzebac w BIOSie i okazalo się, iz po aktualizacji wlaczyla sie
funkcja automatycznego podkrecania procesora - Dynamic Overclocking
Technology. Po jej wylaczeniu modem "wyzdrowial" i zaczal dzialac
normalnie. Niestety, nie na dlugo. Po jakims miesiacu wszystkie objawy
wrocily i do dzis modem nie działa poprawnie, mimo że DOT jest
wylaczony. Probowalem juz wszystkiego - oczywiscie nowe sterowniki, itp.
Zeby bylo smieszniej - na innym komputerze moj modem dziala poprawnie.

Bylbym BARDZO wdzieczny za wszelkie sugestie. Pozdrawiam!