Re: Niedrogi zestaw nie do gier

Autor: CyphR <cyphr_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 10 Aug 2006 - 21:48:23 MET DST

> To mnie troszkę rozbawiło, znaczy się kolor ;> ..osobiście nie korzystam
> z flopów od ok. 2 lat ;>

Ja niestety muszę używać HDD Regenerator, bo twardy dysk wciąż mi się sypie.
:-/
Mam nadzieję, że w przyszłości nic takiego się nie zdarzy, ale lepiej mieć
to w zapasie.
Co do koloru - akurat wybrała mi się obudowa czarna, więc resztę
konfigurowałem "pod kolor".

> Dlaczego nie? Jeśli będziesz z tego korzystał, to na pewno :)

Obawiałem się, że jest to tak słaby zestaw, że nie będzie płynnego odbioru.

Ok, nad chłodzeniem też pomyślę. :)

Pozdrawiam,
CyphR