Re: Kolejne pytanko o zakup nagrywareczki DVD

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 10 Aug 2006 - 19:38:59 MET DST

Boba napisał(a):

> Czy Pioneer dvr 111 to jest juz wzgledny sprzet i jak on sie ma do
> nagrywarek LG i Lite-On`a??

Moim zdaniem to bardzo dobry sprzęt. :) Wadą jest to, że nieco hałasuje
(tzn. "szumi", nie jest to żadne brzęczenie czy coś co można by sobie
wyobrazić czytając o generowanym hałasie :P) i fakt, że jak na razie
trochę dziwnie współpracuje z CD-DVD Speed w teście jakości dysku, w
każdym razie to może być problem softu i mam nadzieję, że zostanie w
końcu zlikwidowany wraz z którąś z kolejnych wersji tego programu.
Poza tym świetna jakość zapisu (to chyba najważniejsze w przypadku
nagrywarek :P), spore możliwości "podkręcania" itp. :) Moim zdaniem to
jeden z najlepszych napędów, jakie możesz w tej chwili dostać za tą
cenę, drugi to NEC 4571A. :)

Jak się ma do LiteOnów? Wiesz, ja mam porównanie do Litka 812S, którego
używam na co dzień. Powiem tak: różnica jakości zapisy jest niewielka, z
przewagą Pioneera, który rzecz jasna jest szybszy. Zwróć tylko uwagę, że
mówię o starszym Litku, o tych nowych nasłuchałem się trochę różnych
historii. LG jak wskazują testy to loteria, raz zrobią coś dobrego, raz
ich sprzęt potrafi sprawiać problemy. Jednak rzeczą, która całkowicie
dyskwalifikuje ich produkty jest brak możliwości testowania, to ważne
dla mnie. Nie mówię, że LG to złom, jednak są znacznie lepsze nagrywarki
w zbliżonej cenie, więc dlaczego nie kupić właśnie którejś z nich? ;)

# /George Orwell - Rok 1984/