Re: [OT] Re: EasyRecovery i sformatowany dysk....

Autor: Zbynek Ltd. <sp2scf.spamstoper_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 10 Aug 2006 - 13:03:03 MET DST

Witam

Marek napisał(a) :

> Ale ta neostrada podobno już działa!!!!!! Tyle, że danych nie ma ;)))
> Zapuściłem jeszcze raz w trybie RAW. Coś znalazł (20 GB), Ciekawe tylko co
> bedzie w tych plikach ;)

Sieczka, panie. Kompletna sieczka.
Zero szans widzę. Chociaż nie. Jako zatwardziały optymista daję
0,1 % szansy, że cokolwiek z tego wyjdzie.
Dysk skasowany. Zainstalowany system. Uruchamiany system.
Eeeeee... nieeeee, 0,01 % szansy.
Temu "informatykowi" to dożywocie bym dał. Właścicielowi danych 2
lata ciężkich robót w kamieniołomie. Za głupotę. Nie napisałeś,
że miał kopię pracy dyplomowej. Pewnie nie miał.

--
Pozdrawiam
    Zbyszek