pop3 i mozilla thunderbird i wyswietlanie stron www

Autor: stefandora <stefandora_at_yahoo.ca>
Data: Wed 09 Aug 2006 - 22:22:26 MET DST

witam,
z gory przepraszam za malo profesjonalne wyjasnienie problemu, a jezeli
NTG to tez przepraszam i prosze o skierowanie do odpowiedniej grupy. z
komputera stacjonarnego przesiadlam sie na laptopa toshiba satellite
pro 2100 i pojawily sie problemy....

1. probuje sciagnac poczte pop3 z konta na yahoo. do czytania poczty
chce uzywac mozilla thunderbird. w ustawieniam mam wybrana obpcje
pozostawienia poczty na serwerze. za jednym zamachem nie udaje mi sie
sciagnac calej poczty, a niestety jest tak, ze sciagaja sie ciagle te
same wiadomosci, wiec mam je np. 3sztuki juz sciagniete do
thunderbirda. nadmienie, ze rowniez probowalam najpierw outlook
express, byl ten sam problem.

2. nie wiem, co zmienic w ustawieniach, ale gdy mam wlaczonego
thunderbirda, ktory sciaga poczte z pop3 i wlaczam przegladarke
internetowa, to przy pierwszej probie zaladowania jakiejkolwiek strony,
otrzymuje komunikat, ze nie mozna wyswietlic strony. gdy robie refresh,
strona sie otwiera.