Sposób na zablokowanie prędkości procka w laptopie

Autor: ...:::WISKOLER:::... <ROT13_jvfxbyre_at_vagrevn.cy>
Data: Wed 09 Aug 2006 - 22:19:33 MET DST

Witam, poszukuję sposobu lub programu który pozwoli mi wycisnąć ostatnie
poty z procesora. Chodzi mi o trwałe zablokowanie prędkości mobilnego
procka AthlonXP+ 3400 64 bit. Otórz na bateriach zwalnia i to jeszcze
ujdzie w tłoku (w końcu na czymś musi oszczędzać. Ale chciałbym go
wykorzystać na max przy zasilaniu sieciowym. Mam ustawioną opcję w windows,
ale to raczej nie zmienia postaci rzeczy. Procek nadal chodzi tak jak sam
chce a nie z pełną prędkością.

--
     ..::WISKOLER::..
Worker Intended for Scientific