Re: Pytanko o wybór nagrywareczki

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 09 Aug 2006 - 19:41:04 MET DST

> Cóż... Dyskusja o wyższości firmy X nad Y w przypadku nagrywarek ma taki
> sam sens jak dyskusja o wyższości Wielkanocy nad Bożym Narodzeniem i na
> odwrót.

Owszem - w kazdym wypadku nalezy porownywac konkretne
modele, a nie dany "brand". Zwlaszcza w epoce outsourcingu
i zamawianiu czesci u tego producenta, ktory akurat w danej
chwili jest najtanszy.

Ale mimo to - nie moge sie calkowicie zgodzic z Twoim stwierdzeniem.

> Osobiście cenię sobie nagrywarkę firmy LG i każdemu mogę ją polecić. Nie
> oznacza to, że Pioneer czy NEC jest zły...

Mialem ich CD-RW, mam ich DVD-ROM. Pierwszy byl dobry,
drugi jest swietny. Mimo to nagrywarki DVD od LG nie wzialem.
Moze nastepny model spelni moje wymagania, kto wie.

A wracajac do zrodel tego watku:
zaintrygowalo mnie po prostu dla czego Boba bierze pod uwage
wylacznie nagrywarki LG. Ot i wszystko.

Pozdrawiam,
Vituniu.