Re: Nagrywajka z ładnym pudełkiem:)

Autor: Pawel <pawelral_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 09 Aug 2006 - 19:40:19 MET DST

Użytkownik "Gathor" <nospam@wp.pl> napisał w wiadomości
news:ebd66h$33j$1@news.onet.pl...
> nagroda, bo
>
> Akcesoria.....piszesz to może zaproponuj około 150 metrów skrętki cat5e
> (metr w moim miescie 1zł)

Skretka to akcesoria sieciowe a nie PC
Pozatym 150m brzmi nieźle- ale ja kupuje za 60gr wiec był by prawie całe
pudło
Pomysł z 200 płytami DVD też brzmi nieźle :), To moze faktycznie kupić 8
flopów, albo 300 Rj-tek bez zaciskarki.

A realnie to pomysł MP3playera jest całkiem sensowny....nie licząc oczywiscie
nagrywajki...
Moze jeszcze inne propozycje ?