Problemy z zasilaczem?

Autor: Elminster <elm_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 09 Aug 2006 - 19:14:06 MET DST

Witam

Mój PC
Zasilacz CODEGEN 300 W
ABIT KG7
Athlon 1300 Mhz
2 DYSKI HDD
NAPĘD DVD i NAGRYWARKA DVD
2 karty sieciowe + dźwiękowa
RADEON 9200 SE

Mam problem z moim komputerem. Objawia się ten problem na trzy
sposoby:

1. Gdy wciskam włącznik komputer chodzi około 2 sekundy (zaczynają
pracować wentylatorki) i następnie wyłącza się. Czasami za 2 razem
a czasami za 3 w końcu zaskakuje i się normalnie uruchamia. Czasem
ten problem nie występuje przez kilka tygodni, potem się nasila.

2. Próba odczytu z dyskietki 3,5 kończy się dźwiękiem
przypominającym restart komputera (jakby przerwa w zasilaniu) i
wszystko się zawiesza. Czasami daje się normalnie otworzyć
dyskietkę.

3. Czasem w trakcie zwykłego działania komputer wydaje ten sam
dźwięk przypominający restart komputera i się zawiesza.

Według mnie - to zasilacz.
Co wy o tym sądzicie? Mam w ciemno kupować nowy? Ten mam już od
ponad 5 lat. A jeśli czeka mnie wymiana zasilacza, to co mi polecanie
do 150 zł.