Re: Adapter IDE / USB 2.0 nie dziala na USB 1.1 (?!)

Autor: KrissN <krissn_at_op.pl>
Data: Wed 09 Aug 2006 - 16:59:48 MET DST

Q wrote:
> nie?.. hm... patrz wyzej :P

Sorki, człowiek całe życie się uczy (czytać też ;)

> czyli myslisz, ze warto zamienic na inny egzemplarz?
> czy im to oddac i kupic inny?
> ale czy tajwan jest az tak roznorodny? :)

Myślę, że jak działa na 2.0, to znaczy, że jest sprawny. Z wymianą może
być problem, bo tak na siłę to nigdzie tam nie pisze, że to ma działać z
1.1, chociaż z ZTCW większość urządzeń 2.0 jest kompatybilna wstecz.
Wszystko zależy od sprzedawcy i czy zdołasz go przekonać.

PS: Próbowałeś też odpalić ten kabelek korzystając z linuxa (np.
Knoppix)? Linux często dużo sprawniej radzi sobie z takimi rzeczami i
wyświetla dużo więcej komunikatów diagnostycznych, które mogą pomóc
wyjaśnić problem.

Pozdrawiam