Re: Nagrywajka z ładnym pudełkiem:)

Autor: Forest <forest84_at_tlen.pl>
Data: Wed 09 Aug 2006 - 16:27:14 MET DST

Pawel napisał(a):
> Planuje wydać ok 150zł
> Pierwszy pomysł jaki mi wpadł to nagrywajka DVD
> Szukam jakiejś wersji BOXowej która ładnie bedzie wytglądała jako
> nagroda, bo wejsa OEM w foli moze chyba odstraszyć...
> Macie jakieś propozycje ?

Kupno tańszej OEM wersji np. w Arest.pl
http://www.arest.pl/index.php?inc=produkt&&ID=4739&&katid=11&&grupa=33&&s=ceneo
i do tego kupujesz gdzieś ładne pudełeczko, oklejasz kolorowym papierem
i po sprawie.

> A moze za tą cene mozna cos lepszego kupić - oczywiscie z podzespołów i
> akcesoriów PC ?

pendrive
karta pamięci - jeśli potrzebuje
czytnik kart pamięci
zasilacz - jakiś tańszy Chieftec
gamepad, joystick
klawiatura
mysz bezprzewodowa
modem
bluetooth, irda na kluczu USB
MP3 player - moja siostra kupiła w Vobisie za 149 zł /256 MB, chyba MuVo
special edition/
kamerka internetowa /niestety tańsza/

--
Forest