Re: Pytanko o wybór nagrywareczki

Autor: miab <miwa14_at_wp.pl>
Data: Wed 09 Aug 2006 - 16:25:43 MET DST

Atlantis wrote:

> Chwilę, ale jak *kilka* napędów pod rząd nie potrafi prawidłowo nagrać
> płyty DL to chyba coś jest nie tak, prawda?

Mi tam nagrywało. Może odwrotnie płytę wsadzali ;o).
A tu finał:
<cy>
GSA-H10N to nagrywarka ponadprzeciętna. Widać to szczególnie przy odczycie
płyt CD i DVD. Mimo iż czas dostępu oraz rozpoznawania tych nośników nie
jest szczególny, to czas odczytu pozostawia w tyle całą konkurencję. Tu
gdzie do tej pory królowały produkty BenQ, teraz pojawił się napęd LG.
Czy nowy produkt koncernu LG wart jest zainteresowania? Zdecydowanie tak.
Urządzenie to nie ustępuje nagrywarkom takim jak Pioneer DVR-111 czy
ND-4570A/1A.
</cy>
http://www.cdrlab.pl/article_strona_3224_13.html

miab