Re: Monitor Samsung 193P+ czy moze cos innego.

Autor: bajtucha <no_at_email.pl>
Data: Wed 09 Aug 2006 - 12:43:31 MET DST

> katy widzenia. Niestety nie wiem jak wypada jego matryca w porownianiu z
> Philipsem, na plus czy minus.

no jak rozmawiamy o wide'ach to jest jeszcze belinea 102035 oraz dużo tańsze
jej wersja z okrojona z dvi 102030
długo analizowałem zakup tego monitora, ale w końcu wycofałem się z pomysłu
widescreena
wg. testu monitorów widescreen na behardware.com brak łącza dvi w niczym nie
pogarsza jakości... a cena jest o 400zł ponad niższa ... przemyśl

bajtucha