Re: awaria sieci ethernet

Autor: mm <mm_at_mm.com>
Data: Wed 09 Aug 2006 - 12:40:39 MET DST

No tak, ale jak mam sprawdzić czy teraz jakaś część komputera jest uszkodzona z
tego powodu. Jest do tego program diagnostyczny ? Miałem założony net protector
uziemiony do kaloryfera i mam nadzieję że on spalił przez uziemienie część routera
a nie mój komputer i chcę mieć pewność że mój komputer jest nieuszkodzony. Technik
nic nie wyjaśnił. W sumie naprawa w mieszkaniu trwała 5 minut bez otwierania
komputera. Wcześniej była sygnalizacja przez system operacyjny że "przewód
sieciowy jest odłączony".