Dylemat, komputer ukierunkowany w strone zastosowan projektowania graficznego.

Autor: <sutzzo_at_gmail.com>
Data: Wed 09 Aug 2006 - 01:36:39 MET DST

Witam.
Mam bardzo wielki problem zeby wybrac odpowiednia na moja kieszen
konfiguracje komputera. Jedyne co juz mam zakupione to karta graficzna
Ati FireGL X3100 Pci-E.
Moj problem dotyczy wyboru procesora, waham sie pomiedzy:
- AMD Athlon 64 3500+ Venice
- P4 451 Prescott
- PD 805
-AMD 84 3500+ AM2 Orleans
Zalezy mi na stabilnosci, wydajnosci w programach graficznych, glownie
photoshop, 3ds max, itp. Mile widziane HT. Jezeli juz ktos dokona
wyboru procesora prosilbym o powody ktorymi sie kierowal, poparte
najlepiej testami. Jaka plyte do wybranego procesora i jakie pamieci?
Jezeli bede mial jakies kolejne pytania to dopisze podczas rozwoju
tematu.

Dziekuje i pozdrawiam

ssu.