Re: Samozap³on dysku Maxtor i moje przygody z serwisem w firmie Pronox w Katowicach -reality story

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Tue 08 Aug 2006 - 21:52:02 MET DST

Dnia 8.8.2006, Tonny napisa³(a):

[...]
> Ps. Zainteresowanym przesle foto wypalonego dysku, i karte zgloszenia dysku
> do naprawy, wraz z super diagnoza - fajny material do kolekcji "czarnego
> informatycznego humoru"- a firmie Pronox wszystkie dane identyfikacyjne.

Hmmm. Jako¶ nie zauwa¿y³em by Maxtory by³y bardziej awaryjne od innych
dysków, wrêcz przeciwnie. Sam od zawsze mia³em (¶wiadomy wybór) tylko
Quantum/Maxtor i kilka Samsungów, ostatnio trafi³ siê jeden Seagate w
laptopie.

A mo¿e napiszesz jakim zasilaczem to (i podasz jaki to by³ zestaw)
zasila³e¶?

--