[OT] Re: EasyRecovery i sformatowany dysk....

Autor: Feromon <feromon_at_wp.pl>
Data: Tue 08 Aug 2006 - 19:59:05 MET DST

Użytkownik "Marek" <marek_news@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ebai9p$on7$1@inews.gazeta.pl...
> Sprzątałem komus dysk po wirusach... Udąło się, ale ten ktos chciał

Przypomniał mi się dowcip:
Ojciec siedzi przed telewizorem, a z gabinetu dobiega
głos jego synka:
"Tatusiuuuu! Co znaczy format completed "?

> doinstalowac neostradę, a ze niezbyt mu to wychodziło, to inny jego kolega
> sformatował dyski i od nowa zainstalował system.

"Format, format uber ales" parafrazując hitlerowski hymn.
Muszę zacząć brać jeszcze mniej kasy za swoje usługi bo amatorzy wypierają
mnie z rynku....
Może zrobię jakąś promocję.....do każdej naprawy komputer gratis...
Udało mi się jak dotąd (raz na 30 lat) zepsuć dysk instalując drukarkę, ale
NEOSTRADĘ? Never!

Załamany Feromon