EasyRecovery i sformatowany dysk....

Autor: Marek <marek_news_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 08 Aug 2006 - 19:40:21 MET DST

Sprzątałem komus dysk po wirusach... Udąło się, ale ten ktos chciał
doinstalowac neostradę, a ze niezbyt mu to wychodziło, to inny jego kolega
sformatował dyski i od nowa zainstalował system.

Przełożyłem dysk do swojego komputera i odpaliłem EasyRecovery w trybie
"FormatRecovery". Niestety, prawie nic nie znalazł. Jest może 3000 plików,
ale w ninch ani jednego *.doc, ani jednego *.jpg... A na tym dysku była
cąła kolekcja zdjęć i filmów (rodzinne filmy kręcone kamerą) z kilku lat, i
co najważniejsze: jeszcze nie obroniona praca dyplomowa....Dysk chyba
bardzo dawno nie był defragmentowany, więć może to ma wpływ na skutecznosć
odzyskiwania danych. A może trzeba spróbowac inaczej ? Inne opcje/inny
program... Będę wdzięczny za doradę.

PS. NIe wiem na pewno co było z tym dyskiem robione. Czy był
repartycjinowany, czy nie. Facet nie wie dokładnie co robił, ale moge
przypuszczać, ze jedynie zapuścił instalatora windows i zatwierdził
formatowanie dysku. Próbowałem jeszcze Uruchomić FroamtRecovery przy
założeniu, ż epoprzedni ststem plików to FAT 32, ale nic nie znalazł.

Dysk ma 70 Gb, podzielony w przybliżeniu na pół.

--
Marek