Re: Karta ISA i brak dzwieku.

Autor: g e y b <geyb_at_polbox.com>
Data: Tue 08 Aug 2006 - 08:28:22 MET DST

Można pójść inną drogą - kupić sobie do skype'a słuchawkę USB lub jakąś
bezproblemową kartę dźwiękową na PCI. Na allegro jest sporo starszych
modeli Sound Blastera na PCI w cenie od 15 do 20 zł (kup teraz). Te
karty po prostu działają. Nie mam nic przeciwko kartom ISA, ale w dobie
  systemów Plug And Play nie ma sensu męczyć się z kartą ISA PnP.
Zresztą, kiedyś mawiało się o tych kartach Plug And Pray :) Prawdę
mówiąc preferuję karty ISA ustawiane zworkami, bo wtedy mam pewność, że
zasoby są przydzielone prawidłowo.

g.