Karta ISA i brak dzwieku.

Autor: Konrad M. <dzesiSRAMNASPAM_at_klub.chip.pl>
Data: Mon 07 Aug 2006 - 16:40:44 MET DST

Mam w domu jako rezerwowy komputer PIII 866 na chipsecie via.
Podpatrzyłem u znajomego rozwiazanie ze skypem polegajace na zakupie drugiej
karty dzwiekowej tylko do skypa.
No i kupiłem sobie jakąs karte ESS na ISA.
Ta karta wcale nie gra.Słychac tylko lekki szum z głosników.
Mam jeszcze drugą SB 128 PCI.Gdy przełacze na SB wszystko jest o.k.
Czy jest jakis sposób by i ta karta i ta działały ?
Jedna do głosników druga do skypa.