Re: najlepsze głośniki stereo (ok 200zł)

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Mon 07 Aug 2006 - 15:36:25 MET DST

Maciej Browarczyk, napisales:
> Creative Monitor 2.0, kosztuja ~200zl i dzwiek jak za ta cene maja
> super,

Właśnie je kupiłem. Jest nieźle, choć wciąż muszę korzystać z equalizera, co
niezbyt mi się podoba (dobre słuchawki grają najlepiej bez niego). Dźwięk ma
dość dużą rozdzielczość, pasmo jest dość szerokie i równomierne, jedynie
odstęp sygnału od szumu mógłby byźć lepszy (albo to tylko złudzenie). Co
prawda imprezy się na nich nie zrobi, ale i tak do muzyki (nie umc umc...
chyba;P) są dużo lepsze, niż dowolny tani zestaw 5.1 Logitecha lub
Creative'a. Nie mogę ich teraz bezpośrednio porównać z 5.1 z wyższej półki
(DTT35000 z serii SoundWorks), ale powiedzialbym, że średnie tony mają
lepsze (niskie oczywiście gorsze z racji braku subwoofera, ale i tak słychać
niskie tony, choć najniższe dźwięki są słabo kontrolowane). Marillion,
Depeche Mode, Cocorosie, Sigur Rós, Air czy Scisors Sisters brzmią na nich
świetnie, Radiohead, Iron Maiden czy Sonata Arctica tylko nieco gorzej.
Ogólnie czym większy "łomot", tym rozdzielczość zdaje się być niższa. Ale
nie przesadzajmy... :)

k,