Re: najlepsze głośniki stereo (ok 200zł)

Autor: Tomasz <labeo7_at_poczta.onet.pl_USUN_TO>
Data: Sat 05 Aug 2006 - 21:21:44 MET DST

Użytkownik "Piciu" <dopiotrka@WYTNIJTO.gmail.com> napisał w wiadomości
news:odpc4uoq0aog$.1qgrdclwb8v4p.dlg@40tude.net...
> Witam :)
>
> Właśnie kupiłem w Saturnie głośniki Creative T3000 i jestem niezadowolony.
> Doradził mi je sprzedawca, kupiłem najlepsze z tej półki jakościowej
> (następna zaczynała sie od 300zł) Właściwie pierwszy raz kupiłem tego typu
> głośniki do kompa (zawsze były jakieś tam piszczałki, a muza szła przez
> hifi). Bas jest ok, ale reszta do bani.

Chyba zadne glosniki komputerowe nie dorownaja normalnemu wzmiacniaczowi +
kolumny sredniej klasy, zwlaszcza jesli mowimy o cenach rzedu 200zl. To, ze
basy dobrze przenosza to wynika z tego ze zaprojektowano je glownie do gier,
a nie sluchania muzy. Sam mam Creativa SB Live 5+1 i czasem jak pojde do
kumpla posluchac muzy na kolumnach podlaczonych do kompa (przez wzmacniacz
oczywiscie) to slychac roznice w dzwieku.

pozdrawiam
Tomek