Re: Tablet - czy warto kupić !!! Uzytkownic y powiedzcie cos na ten temat

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.nefsgroup.com>
Data: Mon 07 Aug 2006 - 12:38:10 MET DST

igoR szczurka napisał(a):

> Nie sprawdzałem - jednak to wyłącznie kwestia oprogramowania (a więc
> do "poprawienia"). Już wiele lat temu moja stara Motorola Accompli008
> bez problemu radziła sobie z polskimi ogonkami (a to tylko telefon).
hehehe o naiwnosci :)

> Widać kolega nigdy nie miał do czynienia nawet ze standardowym
> tabletem.
uzywam na codzien wacoma
niezbyt wygodnie sie pisze na klawiaturze z piorkiem w rece...

Wyobraz sobie ze np wypelniarz formularz na stronie www - wskazujesz
pole piorkiem, wpisujesz tekst z klawiatury, wskazujesz nastepne
pole...masakra (pomijam uzywanie tab-a, bo nie zawsze to dziala)
Dodatkowo myszka pozostawiona samej sobie zapamietuje kursor, rysikiem
trzeba od nowa sie spozycjonowac. Ze juz nie wspomne o wykonywaniu
dwuklika piorkiem (nawet po zmapowaniu na przycisk i tak nie jest to
wygodne), tudziez znacznie mniejszej liczbe dostepnych przyciskow, ze o
braku kolek nie wspomne

Nie odradzam uzywania tabletu, ale nalezy zdawac sobei sprawe ze ma
pewne wady
Marx
Marx

Marx