Re: Tablet - czy warto kupić !!! Uzytkownic y powiedzcie cos na ten temat

Autor: igoR szczurka <adres_at_w.sigu>
Data: Sat 05 Aug 2006 - 14:46:28 MET DST

04 sie 2006, Marx pisze w news:eav4dl$rcq$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Niezaleznie od tego nie sadze aby to dzialao gdyz:

A jednak działa. :)

> -prawdopodobnie nie ma rozpoznawania polskiego pisma

Nie sprawdzałem - jednak to wyłącznie kwestia oprogramowania (a więc
do "poprawienia"). Już wiele lat temu moja stara Motorola Accompli008
bez problemu radziła sobie z polskimi ogonkami (a to tylko telefon).

> -pisanie odreczne jest wolniejsze niz pisanie na klawiaturze

W celu późniejszego OCR-owania z cała pewnością. Dla szybkich notatek
(szczególnie połączonych z rysunkami) będzie doskonałe.

> -uzywanie na codzien jest troche utrudnione gdyz mozna podniesc reke
> z myszki i myszka zostaje, ale rysik trzeba odlozyc co jest
> upierdliwe

Widać kolega nigdy nie miał do czynienia nawet ze standardowym
tabletem. Odłożyć pióro owszem trzeba gdy chcemy pisać 10 palcami na
klawiaturze (a to chyba czynność "jednorazowa", skoro zabieramy się do
dłuższego pisania? A z pewnością i wówczas nie zajmie nam dużo więcej
niż sięganie po mysz, czy do touchpada)
W prakcie normalnej pracy, notowania, naciskania skrótów klawiszowych
absolutnie nie ma takiej potrzeby. Mało tego: używanie pióra znacznie
skraca czas samego "operowania po ekranie" i przez swoją naturalność,
czyni je i łatwiejszym i wygodniejszym.

 igoR szczurka     |'_>    FAQ grupy  pl.comp.dtp
 igs [at]w .pl    / |         http://dtp.art.pl
 ---=============\___DD   GG:5239818 / Skype:igor_sz