Re: grafika na AGP i system operacyjny, a wydajność

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Mon 07 Aug 2006 - 11:31:42 MET DST
Message-ID: <eb719u$vr0$2@polsl.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

PCMANIAK napisał(a):
> Jak to jest na prawdę z wydajnością kart AGP (przykładowo takiej skromnej
> GF6200, ale ze 128bit DDR) na systemach Windows98SE a WindowsXP. Jak na

Możesz jaśniej? :) Bo ja nie wiem z tego tekstu o co Ci
chodzi. Tryb 2D? Tryb 3D? Wydajność w 2D w obu przypadkach
będzie porównywalna, może 98 będzie nieco szybsze. Wydajność
3D będzie ograniczona możliwościami karty i ewentualne
różnice powinny mieścić się w granicy błędu pomiarowego
(jeżeli chodzi o samą szybkość generowania scen 3D).

-- 
|""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""|
| Radosław Sokół  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |  Administrator, Politechnika Śląska    |
\................... Microsoft MVP ......................../
Received on Mon Aug 7 11:35:08 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 07 Aug 2006 - 11:51:07 MET DST