grafika na AGP i system operacyjny, a wydajność

Autor: PCMANIAK <pcmaniak_at_onet.eu>
Data: Mon 07 Aug 2006 - 11:23:09 MET DST

Jak to jest na prawdę z wydajnością kart AGP (przykładowo takiej skromnej
GF6200, ale ze 128bit DDR) na systemach Windows98SE a WindowsXP. Jak na
razie (na podobnej do posiadanej konfiguracji, i po zmianie systemu)
zauważyłem, że Windows (nawet po wyłączeniu bajerów) nieźle muli. W różnych
artykułach poświęconych grafikom i systemom wspominane było, że AGP na WinXP
działa o niebo lepiej (nie podawali wyników), ale nie chce mi się wierzyć. A
zatem jakiego wzrostu można się spodziewać (w %)?
Zakładam, że będzie to ta sama wersja sterownika, bowiem jak zauważyłem już
sama zmiana może czasem pociągnąć 2-3% różnicy w wydajności. Proszę o ew.
wypowiedzi względem 3DMarka (konkretnej wersji), bowiem tylko jego znam i
stosuję.
A może macie jakieś linki testów tylko pod tym kątem?