Re: Radeon 9800 PRO - opinie

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAM.wiedzmin.org>
Data: Tue 08 Aug 2006 - 10:56:15 MET DST

Użytkownik Szczepan Majdański napisał:

> jakie sa Wasze opinie nt. tej karty

Tez mam nadal ten sam problem i:
a) wystrzegaj sie "wannabe PRO" czyli 128bitowej szyny pamieci, ja przez
nieuwage i okazyjna cene kupilem to i tragedia ale juz pogonilem ;)
b) kupuj tylko wersje oem built by ATI albo Sapphire, inne mediony itp
itd maja gorsze pamieci
c) zmien chlodzenie, bo grzeje sie piekielnie (np. na Arctic Cooling,
brat ma na 9700Pro i dobre jest wyrzucanie powietrza na zew. obudowy)
d) radiatory na pamieci (potnij jakis stary radiator :) )
e) celuj w R360 (troche drozsze niz R350) ale jak przyladujesz mu bios
od XT (tylko ODPOWIEDNI BIOS do ODOPOWIEDNICH PAMIECI) to zmienia sie
nie tylko same taktowania ale i timingi pamieci i karta dostanie dosc
znacznego kopa ;) o ile pamietam to z ~6000 pktow w 3dmarku03 po modzie
biosu dalo sie wycisnac ~7000 pkt :)

ps. ja sie jeszcze ogladam za 6600GT ale w tej cenie chyba nie da rady
kupic pod AGP.

--
Pozdrawiam,
Maciek