Re: rznice w obrazie widzianym na CRT a na LCD?

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 07 Aug 2006 - 08:28:14 MET DST
Message-ID: <eb6mhu$6rd$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

"MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote in message
news:t1i83v7x8sxu$.cdlbi6il5fq5.dlg@40tude.net...
> Dnia Sun, 6 Aug 2006 19:40:25 +0200, PAndy napisał(a):
>
>> To zalezy - w nowych kartach LUT ma 10 a czasem 12 bitow - nawet jak
>> wchodzi 8 bitow to LUT konwertuje na 10 czy 12 - (gamma, saturacja,
>> kontrast, jasnosc)
>
> No tak, ale fizycznie zawsze jest 24+8 przy 32 bitach. A więcej bitów
> w
> przetworniku przekłada się na lepsze odwzorowanie tych kolorów.

A sa wersje kart operujace na kolorze o glebokosci wiecej niz 8 bitow na
skladowa - niektore semipro nvidii, pewnei niektore ATI, chyba czesc
najnowszych ukladow operuje na typach float jesli chodzi o dane
pikslowe.
A w dawnych czasach - SGI robilo podsystemy graficzne o np 512 czy nawet
1024 bitach na piksel (double, triple buffering, temporal blur, tekstury
itd)
Received on Mon Aug 7 08:30:11 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 07 Aug 2006 - 08:51:06 MET DST