Przeróbka zasilacza ;-)

Autor: Brovar <bbrowarski_at_poczta.gazeta.pl>
Data: Mon 07 Aug 2006 - 01:26:35 MET DST

Witajcie,

niedawno nabyłem Modecoma 400W z 12cm wiatrakiem i, niestety, stał się
najgłośniejszą częścią komputera (ten wiatrak). Pomału dojrzewam do
wywalenia go w cholerę (tego wiatraka:P) i zastąpienia go np. czymś takim:

http://proline.pl/shop.php?prodid=TT+SILENT+CAT+120MM

Teraz pytanie: czy ktoś rozbierał taki zasilacz (ten konkretnie) i wie, w
jaki sposób wiatrak jest tam podłączony?

Bo w Codegenie, którego właśnie rozebrałem, była normalna wtyczka 3pin. W
starym megabajcie natomiast kable były przylutowane do płytki drukowanej.

I teraz, czy jeśli by było w Modecomie tak jak w megabajcie, to czy po
ucięciu kabli po prostu i podłączeniu wentylatora do płyty głównej, zasilacz
nie zacznie strajkować? Bo w końcu niby ma sterowanie obrotami w zależności
od temperatury i te sprawy :P.

--
Pozdrawiam
Brovar