Re: IDE0/IDE2/IDE3

Autor: Robert Wańkowski <robwan_at_wp.pl>
Data: Mon 07 Aug 2006 - 00:52:24 MET DST

Użytkownik "Robert Wańkowski"

> W biosie co do IDE to znalazlem tylko On-Chip Primary PCI IDE i mam
Enable.
> On-Chip SATA Mode i mam Auto.

Zobaczcie tutaj http://www.robwan.webpark.pl/ide.jpg zdjęcie z książki od
płyty głównej.
IDE2/IDE3 są jako RAID. W biosie ustawiłem Onboard H/W GigaRAID na Enable i
GigaRaid Function na ATA.
W biosie nadal nie widzi, ale podczas strartu komputera jest scan IDE i
znajduje dyski. Startuje BootMenager (mam kilka systemów), ale żaden system
sie nie uruchamia. Miga tylko kursor na czarnum ekranie.

Robert