Re: najlepsze głośniki stereo (ok 200zł)

Autor: Tomasz Stafinski <Jenot_at_jenot.local>
Data: Sun 06 Aug 2006 - 23:21:52 MET DST

On 2006-08-05, Tommygun <pepesh|malpa|o2.pl> wrote:
> Polecam altusy 75 i nie przejmuj sie tym ze maja powgniatane kopulki na
> srodku membran czy temu podobne skazy, wazne zeby glosniki mialy
> nieporwane resory piankowe. Wzmacniacz wybierz sobie sam, wszystkie
> graja bardzo podobnie.

Być może z kiepskiej karty dźwiękowej nie usłyszysz różnicy między
różnymi wzmacniaczami czy kolumnami, ale przy przyzwoitym źródle to
trzeba być głuchym, żeby nie odróżnić dobrego wzmacniacza od złego.

Ja jako budżetowy zestaw poleciłbym jakiś wzmacniacz Unitry, NADa,
Luxmana i do tego małe monitorki np. Magnaty lub Mission for Denon.
Przecież Altusy to straszne kobyły i wcale tak czysto nie grają.
Słyszałem je nie raz z różnymi wzmacniaczami i przyzwoite monitory
zagrają zdecydowanie lepiej.

Pozdrawiam,

--
Jenot (Tomasz Stafiński), JID:navier@chrome.pl