Re: najlepsze głośniki stereo (ok 200zł)

Autor: Brovar <bbrowarski_at_poczta.gazeta.pl>
Data: Mon 07 Aug 2006 - 00:36:24 MET DST

Użytkownik "Tommygun" <pepesh|malpa|o2.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Tommygun" <pepesh|malpa|o2.pl> napisał w wiadomości

> Polecam altusy 75 i nie przejmuj sie tym ze maja powgniatane kopulki na
> srodku membran czy temu podobne skazy, wazne zeby glosniki mialy
> nieporwane resory piankowe. Wzmacniacz wybierz sobie sam, wszystkie graja
> bardzo podobnie.

Ja mam zestaw dość zagracający pokój - dwa altusy 75W podłączone przez
wzmacniacz Unitry jako tylne głośniki do karty dźwiękowej, i 2x20W Sharpa od
wieży, podłączone przez tę wieżę, jako przednie. Zajmuje mnóstwo miejsca,
przeprowadzenie się z tym to koszmar, ale jak dla mojego rozdeptanego przez
słonia ucha po wyregulowaniu equalizera i dobraniu głośności przód/tył gra
to dosyć przyzwoicie ;-)

PS. Odnośnie piankowego zawieszenia w Altusach - własnoręcznie wymieniałem
na przy głośnikach średnio- i niskotonowych (głośniki mają swoje lata), i
mogę powiedzieć, że jest to lekka robota, która daje niezłe rezultaty.
Koszt - bodajże 15zł za jedno do basowego, 8zł za jedno do średniotonowego i
jakieś 20 minut roboty ;-)

--
Pozdrawiam
Brovar