Re: 2 Karty graficzne PCI-E

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Sun 06 Aug 2006 - 22:47:06 MET DST

Użytkownik <pwojciechowski@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1154896358.101943.191610@h48g2000cwc.googlegroups.com...
Witam,
Pytanie pierwsze i podstawowe - czy da się zainstalować kartę PCI-E
16x w slocie PCI-E 4x ?

   Jak fizycznie będzie pasować to da się. Ale chyba nie będzie :)

Potrzebuję mieć dwie grafiki w jednym komputerze. Mam już tam
Radeona X300SE w slocie PCI-E 16x. Chcę wrzucić drugą taką samą,
ale moja płyta ma tylko jeden slot 16x więc pozostaje do wyboru 4x
lub 1x.

   O takich rzeczach to się myśli *przed* zakupem płyty głównej

(bo zwykłych PCI chyba już nie produkują)

   Co nie oznacza że nie ma ich w sprzedaży.