2 Karty graficzne PCI-E

Autor: <pwojciechowski_at_gmail.com>
Data: Sun 06 Aug 2006 - 22:32:38 MET DST

Witam,
Pytanie pierwsze i podstawowe - czy da się zainstalować kartę PCI-E
16x w slocie PCI-E 4x ?

Potrzebuję mieć dwie grafiki w jednym komputerze. Mam już tam
Radeona X300SE w slocie PCI-E 16x. Chcę wrzucić drugą taką samą,
ale moja płyta ma tylko jeden slot 16x więc pozostaje do wyboru 4x
lub 1x. Czy taka konfiguracja zadziała? Czy może zakupić kartę
dedykowaną pod 4x (bo zwykłych PCI chyba już nie produkują)

Pozdrawiam,