Re: D-Link DI-604

Autor: JaromirD <rydberg_at_q2.pl>
Data: Sun 06 Aug 2006 - 21:41:56 MET DST

Hikikomori San wrote:

> No nie wpadlem na pomysl, zeby sciagac instrukcje ;)
> (Nie kupilem jeszcze tego D-Linka).
>
> A swoja droga, mam pytanie - D-Linka kupic czy Linksysa?

Nie wiem nić o routerze Linksys; może poza tym, że do niektórych modeli
można było wgrać Linuksa zamiast standardowego oprogramowania. D-Link, po
zainstalowaniu kolejnych wersji programu - najnowsza to chyba V3.14b06 z
marca 2006 - działa całkiem dobrze i może nawet teraz TTL zmieniać. Kiedyś
miał taką wadę, że przegrzewał się i wieszał, ale podczas tegorocznych
upałów wszystko było w porządku. Jak dla mnie do domowego użytku nadaje się
jak najbardziej.

JaromirD

--
Odpowiadając zamień "q" na "o".