Re: Nowy komputerek

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Sun 06 Aug 2006 - 13:40:17 MET DST

MadMan <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:

> Nie wiem czy o taki fanatyzm mi chodzi :) Chodzi mi bardziej o coś w
> stylu "rowerzyści OK, samochodziarze be". A na tych na ścieżce to
> wydrukowałem sobie kartki A4 "Nie parkuj jak ŁOŚ!!!" i jak pogoda się
> poprawi to mam zamiar jechać do centrum i ich użyć.

            Lepsze sa male naklejki samoprzylepne na szybe w miejscu nie
zaslaniajacym widocznosci. Sam tego nie robilem, ale wiem ze niektorzy
uskuteczniaja. Kartke zza wycieraczki zdejmuje sie jednym ruchem jak
reklame "agencji towarzyskiej", nad zdjeciem naklejki trzeba troche
popracowac wiec moze takiego pustoglowego wlasciciela samochodu najdzie
refleksja w czasie tej czynnosci dlaczego ta naklejka znalazla sie na
szybie.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl