Gigabyte GA-K8N51GMF-9 nVidia GeForce 6100 (nie mozna zainstalowac WINXP sp2)

Autor: g!b <gibeekNOSPAM_at_o2.pl>
Data: Sun 06 Aug 2006 - 12:06:59 MET DST

Witam,
Otoz wczoraj zaopatrzylem sie w ekonomiczny zestaw komputerowy:
- Gigabyte GA-K8N51GMF-9 nVidia GeForce 6100
- AMD Athlon 64 3000+ BOX (Socket 939) Venice
- Samsung SpinPoint P120S 250 GB (SATA II, 8MB cache, NCQ)
- oraz nowa obudowa z zasilaczem 350W z aktywnym PFC

ze starego komputera zostala mi tylko pamiec GOODRAM 512mb CL3.

Mam spory problem polegajacy na tym, ze nie moge zainstalowac na nim systemu
WINXPsp2.
Po zlozeniu przeze mnie czesci do kupy, wydawalo sie byc wszystko OK, az do
czasu odpalenia instalki systemu. Za kazdym razem podczas instalacji (juz
podczas formatowania partycji, badz ewentualnie podczas zgrywania plikow na
dysk zaraz po formacie) pojawial sie BLUE SCREEN z roznymi komunikatami, oto
przyklady:
- driver IRQL not Less or equal
- page fault in nonpaged area
- bad POOL header
- bad POOL CALLER
oraz wiele innych, ktorych juz nie chcialo mi sie spisywac.
Dodam jeszcze ze zanim zobaczylem BS i udalo mi sie dotrwac do kopiowania
plikow, instalator nie mogl skopiowac kilkunastu plikow.
- PJLMON.DLL
- WDMAUD.DRV
- PARPORT.SYS
- MODEM.SYS
- KS.sys

probowalem juz wszystkiego - zamienialem napedy CD/DVD, wlozylem inny dysk
na IDE, a nawet probowalem zainstalowac winde z 3 roznych plyt cd,
wyprobowalem tez chyba wszystkie kombinacje w BIOSie i praktycznie w kazdym
przypadku bylo to samo.
uszkodzenie pamieci tez raczej wykluczam, poniewaz pamieci dziala bez
zarzutu w innym komputerze.

Jesli macie jakies sugestie, to poratujcie mnie, poniewaz potrzebuje kompa
do pracy, a tutaj taki zonk :-/
Jesli nic nie da sie z tym zrobic, to chyba bede zmuszony oddac sprzet do
sklepu w ktorym go zakupilem i niech oni sie martwia, ale wiem to moze
potrwac kilkanascie dni a ja nie moge sobie na to pozwolic.

Pozdrawiam
gib