Re: róznice w obrazie widzianym na CRT a na LCD?

Autor: Mix <alaadasdaalal_at_alaasdasdalalal.pl>
Data: Sun 06 Aug 2006 - 11:04:17 MET DST

> nokia monitor test znam, ale _wydaje mi sie_ ze mozna by stwożyc _jeden_
> obraz który np na LCD bedzie jednorodnie gładki, a na CRT bezie widac
> siatke. Ewentualnie na monitorze pisze kąt widzenia 130stopni, a juz przy
> ilustam stopniach, cos zniknie z obrazka bo słąby monitor nie wydala....

do smuzenia robi się testy pixelpersistance analyzerem + fotki robine tym
samym aparatem na tych samych ustawieniach, podobnie z kolorami, i kątami,
efekt jest tu
http://www.lesnumeriques.com/duels.php?ty=6

http://www.lesnumeriques.com/duels.php?ty=6&ma1=53&mo1=93&p1=947&ma2=150&mo2=119&p2=1285&ph=8