Re: Jaka nagrywarkę DVD kupić ?

Autor: PCMANIAK <pcmaniak_at_onet.eu>
Data: Sun 06 Aug 2006 - 00:32:16 MET DST

Użytkownik "Atlantis" <marekw1986NOSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości
news:eb35d0$a0n$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Oczywiście - nie musisz robić testu po każdej wypalonej płycie.
> Wystarczy, że dobierzesz sobie w ten sposób optymalny sprzęt i/lub
> nośnik, optymalną prędkość zapisu itp. Ja jednak wolę robić te testy, w
> razie czego pomogą uniknąć problemu.

Ja dzięki temu, co Atlantis kiedyś napisał, dobrałem odpowiedni nośnik (a
zabawa zajęła dużo czasu i wypalonych zostało sporo płytek). Choć gdybym
leciał na oko, lub według nie znaczocych cokolwiek opinii typu: "do dupy",
"gówno", to bym na pewno tak dobrze nie trafił.
Moim zdaniem warto btyć świadomym, a nie walić głupa.

Atlantis, nie dyskutuj z tym idiotą, bo "rzeszta może nie zauważyć, kto jest
głupi". ;-)