najlepsze głośniki stereo (ok 200zł)

Autor: Piciu <dopiotrka_at_WYTNIJTO.gmail.com>
Data: Sat 05 Aug 2006 - 20:48:47 MET DST

Witam :)

Właśnie kupiłem w Saturnie głośniki Creative T3000 i jestem niezadowolony.
Doradził mi je sprzedawca, kupiłem najlepsze z tej półki jakościowej
(następna zaczynała sie od 300zł) Właściwie pierwszy raz kupiłem tego typu
głośniki do kompa (zawsze były jakieś tam piszczałki, a muza szła przez
hifi). Bas jest ok, ale reszta do bani. Można wymagać czegoś lepsego?
Myslałem że w takiej cenie to już bedzie można posłuchać muzy jak ze
średniej jakościowo wieży.

Poradźcie proszę, mogę je oddać (wymienić), jakie są dobre, jakie są
najszepsze w cenie ok 200zł?

--
Piciu
...Nic nie robić, Nie mieć zmartwień, Chłodne piwko w cieniu pić.