Re: twardy dysk

Autor: Krzysztof <dygimail_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 05 Aug 2006 - 08:15:38 MET DST

Dnia Fri, 4 Aug 2006 10:57:38 +0200, jpgo napisał(a):

> Chodzi o to,ze moj komp byl oddany do naprawy gwarancyjnej i nie mogac sobie
> z tym problemem poradzic gwarant wymienil mi komputer.Podejrzewam,ze nie
> zrobili tego i wlozyli mi moj stary dysk.Dlatego chce sprawdzic date
> produkcji.Nie moge zobaczc na obudowie,bo wciaz jest na gwarancji i jest
> zaplabowany.

1. Odpisuj pod postem przedmowcy
2. Wycinaj zbedny tekst, na ktory nie odpowiadasz
3. _zaplOMbowany_
4. SMART to pewnwgo rodzaju oprogramowanie dyskow twardych, ktore podaje Ci
pewne informacje o jego dzialaniu. Odczytac je mozesz roznymi programami
podajacymi informacje o komputrerze, na przyklad: SiSoft Sandra, Everest
Home Edition. Poszukaj na google.

Jesli sie nie myle, szukaj wartosci dla wlasciwosci Power-On Time Count.
Jesli sie myle, niech mnie ktos poprawi.

--
Pozdrawiam
Krzysztof Szynter aka Dygi