Re: Internet radiowy, dzielenie komputerów

Autor: Piotr Wydymus <motaboy_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 05 Aug 2006 - 00:17:27 MET DST

tio napisał(a):

> O czym ty piszesz.
> dzialanie wbrew umowie nie jest jednoznaczne z kradzieżą.
> Rozne są umowy.
> Mozesz mi wyjasnic co w tym przypadku kradnie odbiorca od ISP ?
> Okrasc chce raczej dostawca zmuszajac do placenia za dodatkowe
> komputery.

Zmuszając? W którym miejscu? Nożem grozi i każe umowę podpisać? Nawet jeśli
by w ten sposób zagroził, to taka umowa ma wadę prawną i jest nieważna.
Jeśli coś podpisujesz, to zgadzasz się na warunki - potwierdzasz to właśnie
w/w podpisem. Cokolwiek zrobisz wbrew tej umowie jest działaniem w złej
wierze i złej woli - okradasz dostawcę z należnych mu w związku z zawartą
umową zysków.

Na ile jest to sensowne nie ma w tym momencie znaczenia - umowa została
podpisana.

--
Piotr Wydymus, Bielsko-Biała
GG: 2904275